Tuesday, May 15, 2012

DIY Part 4: Transfer Pasu

Memang sah rajin tak bertempat & melampau-lampau. Sampai tukar pasu ke pasu pun nak tunjuk!


Eh, jangan tatau uols, 
sedikit perubahan  yang kita buat... boleh memberikan impak yang besar tau.
*terkeluar ayat sponsoring mak hehehe*



Gubahan Sediada: dalam pasu petak

*bunga ni beli kat Romantika yer korang. murah giler. 1 tangkai RM3.80 tak silap. dalam setangkai tu ada dalam 5 kuntum kot. bila bunga besar, sikit pun dah nampak macam banyak. jimat lagi!




kuarkan dari pasu petak, sumbat pulak dalam pasu bulat tinggi.

*gubahan saya kebanyakan tak pakai span*



letak sini, atas drawer baju saya.
P/S:
Saya tak minat english style. tapi kebanyakan pasu & bingkai gambar & accesories kat rumah saya warna putih. sebab warna putih tak nampak berhabuk! hahahhhhaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...