Wednesday, September 26, 2012

DIY Gubahan Bunga: Pasu Tinggi + Bunga Pegang


Pasu yang sama, kita boleh ubah penampilan dengan menukarkan bunga sahaja.
Semudah A-B-C


Ni pasu saya beli kat nursery di JB. Harga RM60 sahaja!
Murah tapi sangat cantik!
Lagi cantik sebab suami bayarkan! hehehe


Bintik-bintik, kata musim polka dot kan?
*
*
*
Ni contoh gubahan DIY dengan bunga sediada kat rumah jer. 
Sebelum mengajak si suami membeli bunga lagi.
Kita carik bunga apa yang ada kat rumah sekarang untuk digunapakai.


Jumpa akhirnya!


bunga pegang masa  i kawen 7 tahun lepas!
Masih elok lagi, cuma berhabuk jer la kan hahahaha.
*ini kalau kasik orang pinjam mesti dah arwah macam kasut kawen i  sepasang tu sobbb sobbbb, walaupun harga tak seberapa... kenangan tu.


cara senang senang jer... just campak letak jer bunga pegang tu dalam pasu!
Dramatik tak juntaian riben tu? Cantik uols... simple but very nice!


Tetiber mamat ni pulak nak datang petik-petik bunga i tau!


Lepas ni kita share pulak DIY Gubahan pasu ni dengan bunga Roses yang baru beli kat Romantika.

No comments:

Linkin within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...