Wednesday, September 26, 2012

DIY Gubahan Bunga: Pasu Tinggi + Roses


Kalau sebelum ni gubahan pasu sama + bunga pegang
Ni kita tukar pulak penampilan pasu ni dengan bunga ros yang baru beli kat Romantika.

Saksikanlah....

murah jer bunga ni. RM5 setangkai. Disebabkan murah, kali ni i bayar pakai duit sendiri. Tapi kira-kira semua tu lebih dari RM50 jugak!


pasu bintik-bintik polka dot itu!


Gubahan saya selalunya tak pakai span yer. Since pasu ni tinggi, tangkai bunga tak jejak sampai tapak pasu. So, saya sumbat sikit newspaper supaya kedudukan bunga pun agak stabil.
Kasik close-up bunganya dulu... ewah!


Dah selesai. Simple jer!
Actually nak beli bunga orkid. Tapi bunga orkid kat Romantika tu tak berapa berkenan kat mata. Tak sepadan ngan harga. Bunga rose ni ok la, murah tapi cantik.

*
*
*

Sekali... dah sama kaler ngan bunga seindah sakura ni dah! sedondon gitew!
 
Jumpa lagi dalam gubahan bunga seterusnya 
jika ada la kan, takkan keje aku nak beli bunga jer, mau jadik sarang nyamuk karang!


Bold & Stylish; 
Eric Leong Ayu Rashid

No comments: