Tuesday, November 19, 2013

Hias Laman| Pokok Tanam Semula Dah Bertunas!

Entry penuh keterujaan!
Ingat lagi tak entry ayu potong dan tanam semula batang pokok yang dah nak mati?

So, semalam tengok dah bertunas dengan suburnya.
Alhamdulillah, sejuk tangan i.

Tengok kat batang tu, dah bertunas.
Pokok money plant tu sengaja tanam untuk tutup tanah sebab pokok ni batang tinggi dan daun kat bahagian atas jer.

Zoom in!

Ni yang bahagian batang yang dipotong dan dicucuk dalam tanah. Jugak dah keluar pucuk baru. Maka confirm dah berakar kan?


View pokok-pokok ayu setakat 18/11/2013
* Semua pokok dah letak kat luar pagar. Sebab bawah beranda tak kena cahaya langsung.


Gebu macam tuannya

Dah makin besar, makin lawalah laman i :P


1 comment:

UMIE SUE said...

wahhhhhhhhhh sukee2 tgok pokokkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...