Saturday, February 1, 2014

Bunga 3 Bulan "Hidup"

Ni masa kat nursery rabu lepas tu jugak.
Masa dok rambang mata tengok pokok bunga.
Tetiber sangat kan... 
Abang kerja kat nursery letak pokok ni dekat dengan i berdiri.

Eh!
Macam tetau jer kan i suka pokok bunga 3 bulan ni.
Subhanallah. Cantik sangat!

Then, terus request nak snap pictures.
Hahhahah, mesti aunty tu pelik.

Ok, untuk tatapan rakan-rakan semua.









In shaa Allah.
Nak beli pokok bunga 3 bulan ni nanti.

Kat rumah PIL pun ada. 
Mak cakap tak pernah berbunga lagi.
Nak tanam senang jer, sebab ia membiak melalui keratan batang.
Bolehlah mintak ehehehehhe.

Tapi kalau beli dah dapat yang dah besar.
Siap pakej beli yang tengah berbunga sekali.
Hah! Dasar tak sabar memang macam ni.

Pastu, tatau la berapa lama pokok tu dapat hidup kan?

Jumpa lagi.

No comments: