Wednesday, March 19, 2014

DIY Gubahan Bunga| Hydrangea

Harga bunga Hydrangea ni cuma RM11.50 setangkai.
Ayu beli 3 tangkai jer.
Warna pink ada, tapi taknak beli sebab dah ada kaler pink.
Memang nak beli kaler biru... so birulah ayu beli.

Walaupun bukan macam yang ayu nak.
Tapi boleh la daripada takder.

Selamat mencuci mata DIY Gubahan Bunga Hydrangea by Ayu Rashid
Amboi... kemainnnnnnn!


Kalau tangkai panjang sangat, jangan potong tau.
Lipatkan ajer. Nanti mana tau bila-bila nak tukar gubahan atau pasu boleh 'panjangkan' semula tangkai tu.
Kalau dah potong? Sila sambung dengan lidi hahaha.

Dah siap. Senang jer.
Ayu suka tukar-tukar gubahan bunga. Bila rasa boring, mesti akan tukar. 


Letak disini... kat tepi sliding dan dan sofa.

Next entry... DIY Gubahan Bunga Tulip. 

1 comment:

cik hani said...

bunga ni memang cantik.. cair tengoknya.. kalau hias untuk hantaran pun cantek bukan main lagi