Tuesday, April 22, 2014

Ragam Warna 2014 Jotun

Assalamualaikum.
Raya tahun ni, ada hati ke nak cat rumah? Kalau ada yang nak mengecat rumah tu, mungkin boleh pertimbangkan untuk memilih warna-warna yang katernyaaaaa Trend Warna Jotun 2014. Ini ayu ambil dari Majalah Anjung Seri (Januari 2014).


Warna-warna macam ni memanglah warna kesukaan i yang minat kaler gelap dan kelabu asap hehe. Sebab ayu rasa warna macam ni nampak ekslusif dan mewah. Walaupun perabot nan adoooo yang mewah, cukuplah kita amik kaler yang diri sendiri feeling kaler tu mewah. Apa pun, asal sedap mata memandang.



Sakit mata nak baca tak nampak? Kesian korang hehhe. Meh i tolong taipkan semula. 

New Comforting
Keseimbangan yang harmoni dan kesederhanaan yang tenang.
- Suatu permukaan tekstur pusam yang menampilkan kekuatan dalaman anda

Urban Casual
Kehidupan kreatif dan Suasana Kasual.
- Kekuatan dan kedalaman warna mewujudkan bilik yang meriah tapi moden dan lebih santai.

Travel in Style
Pengembaraan yang anggun dan rekabentuk yang unik.
- Terokai kekayaan warna. Biarkan keanggunan mengelilingi anda.


So, which ones are your favorite color for your home? As for me i like New Comforting color range, its awesome! 

Selamat memilih warna kediaman anda, jangan mabuk warna sudah :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...