Monday, September 22, 2014

DIY Gubahan Bunga| Dalam Teko Air Bocor!

Assalamualaikum.

Balik Besut cuti minggu lepas, ayu bawak balik beberapa bunga kat rumah.
Sebab dah malas nak banyak bunga dalam rumah.
Hehehe... padahal dah bosan tengok dan nak beli yang baru!


Antara yang bawak balik ialah bunga rose putih beli kat Romantika ni.



Kat rumah mak, ada satu teko air yang kakak beli masa dia zaman anak dara dulu. Guna beberapa kali dah pecah sikit. Sebab isi air sejuk kot. Cantik set cawan ni. 

So, ayu amik teko ni... isi bunga rose putih tu.



Inilah hasilnya. Simple jer :)



Letak kat meja bulat sudut ni. 


So, kepada korang yang ada bekas/teko pecah yang lawa-lawa tu.
Bolehlah dijadikan pasu bunga. 
Jimat duit tak payah beli pasu, pun tetap nampak cantik.

Jumpa lagi. Wassalam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...