Wednesday, April 22, 2015

Memory Stroller Dania

Bila tengok stroller dania masa kemas-kemas rumah minggu lepas.
Terasa cepatnya masa berlalu.
Entah ada peluang lagi ke tidak tambah anak kan?

Umur dah 36.
Anak-anak dah umur 9 dan 4 tahun.
Ikutkan nak mengulang ada baby lagi, malas rasanya hahhaa.
Rasa 2 dah cukup, tapi rasa sikit sangat pulak.
Apa pun, bergantung pada rezeki.
Kalau ada, adalah... kalau ditakdirkan 2 ajer, ok jer.


Bila tengok stroller tu, rasa nak buang ajer.
Elok lagi... sebab jarang guna.
Ayu ni jenis apa tak suka dan rasa tak guna... suka buang.

Tapi kebetulan mak ayu ada masa berkemas tu.
Dia cakap janganlah buang, sayang.
Okey... daku pun simpan masuk dalam stor.
Kalu mak takder, memang dah selamat dah hehhee.



Down the memory lane.
Back on 2008, dania umur 3 tahun lebih.
Kat Melaka... hehehe kelakar tengok gambar ni.



Hheehhhee,,, gaya dania tu kelakar.
Dah tu, taknak duduk dalam tu... papa dia tolak la stroller sesajer, kan dah penat!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...