Thursday, July 30, 2015

Raya 2015: Selamat Hari Raya - Outdoor

Hari raya... satu rumah jer pergi berjalan. Seharian melanguk kat rumah jer. Siap nap lagi. Best ke best raya camtu?


Cobaan wefie dalam kereta yang tetaplah tak menjadik. 



Pantang nampak bunga!Not bad la kualiti gambar camera Samsung Grand Duos Prime ni.
Tapi, saya tetap suka Samsung SIII huuuuhuuu.



Korang ni dah kenapa?
Kutub Utara vs Kutub Selatan dah rupanyanya.



Baru dapat snap gambar Hariz sesorang.
Itu pun dari tepi jer, pun boleh laaa daripada takder.

Dah balik beraya, baru snap gambar beramai-ramai depan rumah. 

Eh! Bunga lagi... depan rumah nizam.


Dania carik Lady Bird. Suka sangat main ngan benda alah tu.


Otromen di mana saja melekat kat tangan.



No Captions hehehe.



Tak payah Captions dah. Malas nak taip.
Let the picture do the talking.
Gambar sepesen jer pun.

 









Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir & Batin

DARIPADA;
Ayu Rashid & Keluarga.



1 comment:

nadiah hanum said...

selamat hari raya ayu...
entry raya pun tetap ada gambar bunga yer...hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...