Thursday, August 20, 2015

10




Alhamdulillah.
10 tahun sudah, dalam suka-duka-baik-gaduh-baik...hehehe.

Saling melengkapi kekurangan dan kelebihan masing-masing:

Dia pendiam - saya suka pot pettt pott petttt.
Dia jalan selow - saya jalan laju (bila kat shoping complex laa heheh)
Dia cool - saya kalut manjang
Dia dah beruban - saya rambut masih hitam hahaha
Dia guna internet laju - saya guna wifi macam siput sedut.
Dia tak suka ikan patin, keli siakap - saya sukaaaaaaaaaa.
Macam-macam bezanya, dah 10 tahun katekan.

Tapi... kami berusaha sama-sama jaga badan.... ye lah tu hehe.

Doakan kami kekal bahagia dan diberkati Allah selalu.


2 comments:

Shela Abdrohman said...

Happy Anniversary , sis ! semoga bahagia sampai jannah !

tadi baca blog kak moon.. sama la anniversary nyaa.. :)

shela-abdrohman.blogspot.com

cik hani said...

selamat ulang tahun ke 10 kak ayu dan suami.
semoga Allah merahmati rumah tangga korang