Thursday, November 5, 2015

Berkehendak Tukar Warna Cat Ruang Tamu

Tunjuk gambar Istana Kayangan jer, bukan rumah sekarang.
Suka lagi Istana Kayangan daripada rumah sekarang.
Rindu suasana tinggal kat Shah Alam.
Susah nak ubah minda degil ni... huhuuuuuu.


Cukuplah buat pengubat rindu, tatap gambar lama.
Bak kata orang yang mabuk chenta zaman dedulu:
Tak dapat tengok tuan, dapat tengok bumbung rumah pun jadik!





Tengah ambik mood nak pilih kaler apa nak cat ruang tamu.
Rasa nak cat kaler coklat gelap jer.
Coklat jugakkkk pilihan kalbu.


Okey, nak masak. 
Hari ni menu ringkas jer, kari telur hahaha.
Satu rumah nanti kent*t bau telur.
Penangan malas nak gi kedai malam tadi.
Ber-telur la kami anak-beranak hari ini.



IKLAN SEBABAK LAGI:

Okey, jemput visit blog wangi-wangi Ayu:

Tak tau nak cuba bau apaaaa?
Saya rekemen:



Wangi macam nak pitam! Hehhe over sangat kannn.
Seriusly memang menusuk kalbu.

3 comments:

cik hani said...

Kak ayu, memang duk shah alam best... meriah kalau duk kat seksyen 7 tu walaupun kena berebut parking.huhuhu.

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini....suka rumah cat warna pink...hihi

Rizziela said...

ambil warna soft mcm biru ker..pink ker.. cantik gka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...