Thursday, February 11, 2016

TV Dalam Bilik

Sejak nizam gunakan astro yang boleh rekod memang heaven.
Walaupun ayu bukan kaki layan tv, tapi ada jugak sekali sekala nak tengok kan.
Itu pun rekod jer lebih, tengoknya tidak!

Dah tu, manjang hariz yang konker siaran dia
Oh! Kitorang tak disiplin  bab tv kat anak. huhuuu.

Dania asik dengan Running Man.
Hariz asik dengan spiderman, upin ipin... oh tak kwasa nak taip semua.

Pastu, papa mama melopong!

Tv lagi satu, untuk hariz tengok cd.

Bila Nenek Jah dan Ayah Su nak datang.
Nizam decide nak tukar astro yang ada 2 dekoder.
So dia pindahkan satu tv masuk bilik kitorang.
Maka, ber-tv lah di dalam bilik.
Eh! Tapi tetaplah berebut tengok tv kat bawah juga hahaha.
Dasar sangat kan kalu dah biasa ngan sesatu tempat tu.

Ini dia deko-nya. Nak tunjuk bunga hydrangea sediada jer pun!




Wah! Siap ada hirisan daun pandan uols.
Mak bawak daun pandan banyakkkk... so nak guna untuk masak tatau nak masak aper.
Jadi, hiris-hiris jadikla bunga rampai.
Wangi semerbak untuk sehari. Pastu kering!
Dah tu... bilik panas bebenor kan.

Best! Dah ada tv dalam bilik... may be nanti buleh layan citer korea sesorang layan perasan.
Wah! Macamlah banyak masa nak layan tv kan!


2 comments:

cik hani said...

wah...baru terpikir nak letak TV dalam bilik..

Marzuki Mohd said...

menarik..dekorasi nya, bolehlah ambil sebagai panduan..sy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...