Thursday, June 30, 2016

Persiapan Raya 2016: Sarung Sopa Baru

Wishlist raya 2016 tercapai. Alhamdulillah.
Bisnes De'Xandra sebagai asbab Allah bagi rezeki.
Banyak impian nafsu shopping tercapai hahahaha.

Okey, pas raya dok dediam.

Ayu dah tukar sarung sopa ni minggu kedua puasa.
As for now, bersih lagi haha
Sebab Hariz tak duduk atau main sangat area ni.
Dia suka bergolek atas tilam jer.


SEBELUM





Berbunga-bunga mekar setaman sangat. Tak suka!




RM700+
Kain + upah dan semestinya +GST!





Maka proses usaha gigih pun berjalan. 
2 jam lebih weh nak siapkan!
Sebab susahnya lahai nak masukkan semula sarung.

Syukur kaler exactly sama, sebab ayu tak bawak sampel kain sediada masa pergi tempah.
Main agak-agak jer. 







Buat kerja masa nizam kerja dan anak-anak sekolah.
Aman damai jer.




Dah siap!





SELEPAS:



Tak siap lagi area ni.
Nak letak cermin besar untuk tutup diamond huduh 3 ketul tu.
Nizam pun cukup tak suka tengok diamond cermin tu hahah.
Dia yang beria nak letak cermin. 
Tu dia beli cermin besar kat Nilai 3 hari tu

Pastu, dinding mozek tu, nak cat
Cat kaler sama dengan dinding lain tu.
Alahai, tatau la bila nak buat tu.
Sesilap raya haji baru siap hiihiii.

Okey, setel bab sarung sopa. Dah boleh raya :P

1 comment:

Irda Garmin said...

sangat cantik kak...ngeee..gigih betul dua jam tu..