Wednesday, January 18, 2017

Deko Ruang Menonton dengan Seketul Wing Chair

Entry semalam, saya mengemas & susun atur rak buku
So, saya alihkan seketul wing chair letak kat tepi tv

Image may contain: indoor

Ringkas jer, asalkan tak halang laluan nak keluar masuk.
Susah sket bila rumah guna sliding door ajer
Kalau rumah sendiri, saya taknak rumah yang guna sliding camni
Kena ada pintu kuar-masuk jugak seketul
Baru senang nak deko-deko.



Image may contain: people sitting and indoor

Letak bersebelahan tv, kalau nak dok atas wing chair ni
Telengkan kepala ahahha
Atau alihkan jela kusi ni, tak berat mana pun
Kitorang tengok tv suka bergolek atas tilam
Barulah menonton tv khelas perrrrtama gitew :P





Image may contain: people sitting and indoor



Image may contain: indoor

Kalau ada rezeki, nak jer tukar langsir lain. 
Plain. Takmau corak-corak. 
Serabut nengok sebab wallpaper dah bercorak messy camtu
Kena kumpul duit dari sekarang nampaknya nih
Kot raya nanti berlangsir baru kiteeeeer
Wishlist 2017!

1 comment:

Zie Azi said...

simple janji selesa, anak2 nak bermain pun tak terhalang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...