Wednesday, January 25, 2017

Dekorasi Throwback Masterbed Room

Malas nak pikir nak bercerita pasal apa.
Musim hujan dan mendung, minda pun mendung jugak!

Scroll folder gambar tahun 2013
Jumpa la gambar deko lama ni
Masa baru pindah dok Semenyih
Layan jer la walaupun dah pernah share gambar ni

















Masa ni, bilik ni dijadikan playroom Dania-Hariz
Pastu, letak almari pakaian, almari solek dan drawer baju
Bilik master, bila ngadap cahaya petang memang panas la
Langsir pun guna langsir lama jer masa ni
Kelakar bila tengok balik hehehhe.

Hmmm... bila la dapat pindah dari sini
Bosan dah dok Semenyih
Sejak 2 minggu lepas, masalah kat salur kuar air mesin basuh
Cik Ti pegi gigit wayar mesin basuh yang salur masuk lubang air keluar
Dah jadi sumbat salur tu, melimpah air naik bila air keluar
Stress dan penatnya rasa nak kena lap.

Pastu, bila membasuh kena tunggu depan mesin tu tekan PAUSE
Bila nampak air nak melimpah naik, cecepat tekan PAUSE
Berjam-jam baru siap membasuh sebab tunggu air kering sikit-sikit.

Ntah la... rasa macam-macam masalah la umah ni
Menyesal pindah sini

Tapi bila memikirkan kesian kat anak-anak yang dah sekolah kat sini
Terpaksalah buat-buat redho. Walaupun.....


1 comment:

Mama Cahaya Mataku said...

kena korek saluran tu. kalau tak memang sensara nak kena lap selalu..