Friday, January 27, 2017

Gambar kat Entry Tak Keluar!

2 minggu lepas ada reader whatsapp btau
Ada certain entry gambar tak keluar!

So, saya pun cubalah randomly baca entry lama
Jumpa la beberapa entries yang tak kuar gambor

Aloh, letih makcik snap dan upload gambar
Sekali tak keluar yer

Nanti saya cuba google how to solve this problem
Sayang jugak takleh tengok gambar
Sebab certain entries tu pasal deko-deko

Bagi masa, insyaAllah saya cuba selesaikan.

Eh... ramai yang semangat cuti panjang ni
Balik kampung ke... pegi bercuti ke...
Musim banjir ni, hati-hati di mana jua berada yer

Kitorang tak gi memana, dok umah jer
Kesian anak-anak, cuti tak ke mana-mana
Dorang dah start cuti sekolah semalam
Bukak sekolah semula hari Rabu
Wah! Lama tu cuti

Apa pun, enjoi the holiday!

No comments: