Saturday, March 18, 2017

Kaitan Bisnes: Usaha dan Janji Allah


Image may contain: text

Alang-alang bisnes, biar balik modal
Alang-alang bisnes, biar boleh bayar zakat
Alang-alang bisnes, biar boleh bantu diri, keluarga & orang lain
Alang-alang bisnes, biar memberi manfaat
Alang-alang bisnes, biar boleh bayar komitment
Alang-alang bisnes biar boleh berinfak dan sedekah
Alang-alang bisnes, biar boleh buat saving besar

Semuanya perlukan doa, tawakal dan usaha yang konsisten

Takder istilah harini join bisnes
Esok sales menderu masuk
Tapi, kalau dapat macam tu, syukurrr alhamdulillah
Jika tak, takper... usaha

Sentiasa upgrade ilmu
Amalkan dan bertindak

Takder istilah bisnes ni bukan rezeki aku
Bisnes ni tak sesuai untuk aku

Kita yang kena sesuaikan diri kita
Sebab apa yang kita fikir, itulah yang akan menentukan tindakan kita

Sabar sebelum Syabas!

Berminat nak bisnes sebagai Dropship Dexandra Perfume?

Whatsapp:
Ayu Rashid | 013 - 255 0727

1 comment:

Nona Qiyah said...

Nona dropship, tp tak fokus, sebab ade kerja tetap lain....

Now stop, for sesuaikan diri, tengok camne....goodluck kak...

Tahniah baby baruuu..hehe..salu singgah sini,
meh singgah blog picisan sayaaaa..boleh cuci mata sekali, tengok barang apa nak belii

http://nonasani.blogspot.my/2017/03/lazada-birthday-blogger-contest.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...