Thursday, March 30, 2017

Masalah yang cuba Dexandra Selesaikan


"Arggghh... frustnya. Aku suka perfume berjenama, tapi harga mahal gila tu... rabak la poket!". Huhuuu"

"Omak aih... besarnya botol, dah la kaca pulak tu, susah nak bawak travel. Acaner nak mewangi masa travel ni". Ber-huhuuu la lagiiii".


"Aku dah beli perfume beratus-ratus rega ni, rugi la kalau bau tak tahan lama, kalau spray bebanyak kang cepat pulak abesnya". Ehhh, sambung huhuhuuuu lagi nampaknya ni.


Adekah korang pun alami masalah dan dilema macam nie?

Jika YA!

De'xandra boleh selesaikan masalah korang!



Apa tunggu lagi?
Jangan biarkan diri anda diselubungi masalah hehehe.

Hubungi saya:
Ayu Rashid | 013 - 255 0727

1 comment:

Fatin said...

Betul tu. Botol perfume besar sgt lama pulak nak abes kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...