Sunday, November 5, 2017

Resepi Roti Daging Berkeju guna Pemanggang Ajaib

Di hari minggu yang berbahagia ini, dok scroll gambar dalam folder di laptop, terjumpa la gambar-gambar Resepi Roti Daging Berkeju guna Pemanggang Ajaib.

Gambar ni bertarikh 28.10.2013. Haaa, kemahen lama dah ngko. Ni masa baru pindah dok Semenyih la ni. Pemanggang Ajaib ni pun dah kasik Nek Jah bila kitorang beli oven. Oven pun sekarang dah selamat jadi tukun hiasan. Hihihih. Tapi, impian nak miliki puyuk Noja, macam kelam jer, sebab tak gigih memasak :P

Saya dah pernah share dulu Resepi Roti Daging Berkeju guna Pemanggang Ajaib ni. Syukur lengkap lagi entry ni, ada gambarnya sebab saya upload dari laptop, bukan copy paste gambar dari FB. 

So, untuk hari ni... kita cuci mata jer lah tengok gambar ni. Pastu telan la ailio lelaju yer, sebab memamg sedappp wehhh. *lapoooo terus!










Yummyyyy!

No comments: