Wednesday, August 15, 2018

Perfume Wanita Bau Vanilla Creamy-creamy

Ada tak kat sini kawan-kawan yang sukakan perfume yang ada bau vanilla, creamy-creamy macam aiskrim McD tu? 

Haa jangan tak tau, yang De’Xandra pun ada keluarkan perfume bau creamy vanilla iaitu Juliet

Dan perfume ni sesuai sangat pakai waktu malam. Sebab apa? Sebab pasangan korang mesti suka dan boleh buat pasangan korang mengigau:P


Okey, nak cuba haruman Juliet, boleh contact Kak Ayu
019 - 989 8341

No comments: